ترور ترامپ
نوشته شده توسط : fink0n

.
خود بیانسه نیز  قرص علاقه خاصی به آیتم های  قرص گرانقیمت و لوکس فشن دارد، معمولاً هر وقت بیانسه در اینستاگرام پست می گذارد. سه تصویر از لباسش منتشر  قرص می کند و گاهی فقط یک لباسش  قرص 20 هزار دلار برچسب  قرص قیمت دارد.

.

 

بی‌خیال و بگذر
ترانه علیدوستی، بازیگر سینما که در برخی مسائل مثل انتشار کلیپ علیه نیروی انتظامی و حمایت از دراویش مجرم در غائله گلستان هفتم ورود قرص پیدا کرده بود، در این ماجرا سکوت اختیار کرده است. صفحه توییتر وی که فعلا  به‌روز نمی‌شود و در اینستاگرام هم عکس وی با یک مجرم سیاسی و خبر فیلم جدیدش هست ولی خب این بازیگر هم سعی کرده بی‌سروصدا از کنار حوادث آمریکا بگذرد؛ این هم راهی است البته.

سکوت و سکوت
نوید محمدزاده هم که معمولا برای وقایع مهم قرص اظهارنظری دارد این بار سکوت کرده است.

آخرین پست وی مربوط به عکسی از همایون شجریان است. وی چند هفته قبل در  قرص صفحه‌اش با  قرص انتشار عکسی از برای بازی در نقش وی ابراز علاقه کرد. استوری‌های وی نیز هیچ‌کدام درباره وقایع آمریکا نبوده است و این بازیگر که در ماجرای ترور قرص عکسی وارونه از ترامپ منتشرکرد هم ترجیح داده قرص در این ماجرا سکوت کند. سام درخشانی، قرص  بازیگر و مجری این روزهای صداوسیما که تولدش فرزندش در کانادا را هدیه‌ای به خود دانسته بود از موضع‌گیری درباره حوادث و وقایع آمریکا خودداری کرده است. قرص صفحه اینستاگرامی وی را که دیدیم، موضع‌گیری قرص درباره سحر قریشی هم بود اما خبری از سخنی درباره این مساله نبود.

البته شاید  قرص چنین ریخت و پاشی برای خواننده  قرص همچون بیانسه قابل درک باشد،  قرص چون هر چه باشد، زحمتش  قرص را کشیده است و دلش می خواهد. دخترش هم مثل خودش باشد. به نظر می رسد که بلو آیوی  قرص علاقه  قرص خاصی به کیف دستی دارد  قرص و می بینیم  قرص که برای تماشای  قرص یک بازی بسکتبال، با کیف دستی 1800 دلاری لوئی ویتون! در مراسم جوایز گرمی با کیف دستی 2675 دلاری  قرص ولنتینو ، در مراسم دیگری از گرمی  قرص با کیف دستی 3700 دلاری! دیگری ظاهر می شود.





:: برچسب‌ها: ترور ترامپ ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: